فايتة البنية زى عود ياسمين






فايتة البنية زى عود ياسمين
نسمة ندية تفرح الملايين
فرشت بساط الحب من قدامى
انا قلت والله اتحققت احلامى

انا شط وانتى الموجة جاية عليا
صبحت  تحاكى بالحنان مروية
يا دى البنية .. يادى البنية


هدى الهوى قلبى  وجيت ع الباب
باب الهوى اللى ملوش حجاب
بقيت عيون بالحب جاية تسمى
بتقوللى مين .. قلت الهوى غلاب

فرشت بساط الحب من قدامى
انا قلت والله اتحققت احلامى

انا شط وانتى الموجة جاية عليا
صبحت  تحاكى بالحنان مروية
يا دى البنية .. يادى البنية

يا مطرزة الفستان بخيط الحب
دوبنى دوب الشوق .. وليه ليه الغلب
يا  معصبة جبينك بعقد الفل
قالتلى مين .. قلت طيف الحب

 فرشت بساط الحب من قدامى
انا قلت والله اتحققت احلامى

انا شط وانتى الموجة جاية عليا
صبحت  تحاكى بالحنان مروية
يا دى البنية .. يادى البنية

كلمات :  صلاح أبو سالم
ألحان  : عبد العظيم عبد الحق
عنـــاء : محرم فؤاد

ليست هناك تعليقات

يتم التشغيل بواسطة Blogger.