حن وقولهالى الكلمة اللى انا بالى فيها







حن وقولهالى الكلمة اللى انا بالى فيها

حن وورينى البسمة اللى انا  روحى فيها

يا حنين ده انا قلبى حنانه يفرش ويغطى

خطى ع الدرب لقينا .. لقينا .. لقينا خطى



خطى خطى يا ضى عنينا ع الشوك والورد

حليان الورد وشوكه .. شوكه ما منا بد



مين قال السكة على العاشق مشوارها كتير

الشوق ماهو بيخللى العاشق من شوقه يطير



يا حنين ده انا قلبى حنانه يفرش ويغطى

خطى ع الدرب لقينا .. لقينا .. لقينا خطى






حن وقولهالى الكلمة اللى انا بالى فيها

حن ورينى البسمة اللى انا  روحى فيها



يا حنين ده انا قلبى حنانه يفرش ويغطى



انا قلبى م النسمة  بيسما ويطير بجناح

وتشوفك عينى يا روحى .. روحى بترتاح



الليلة سهرناها وسهرت قمرتنا هناك

القمرة بتستنى فجرك وانا بستناك



يا حنين ده انا قلبى حنانه يفرش ويغطى

خطى ع الدرب لقينا .. لقينا .. لقينا خطى



حن وقولهالى الكلمة اللى انا بالى فيها

حن وورينى البسمة اللى انا روحى فيها





كلمات  : عصمت الحبروك
ألحان  : سيد مكاوي

غناء : محرم فؤاد

ليست هناك تعليقات

يتم التشغيل بواسطة Blogger.